Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2008 22:28 - Любов, секс пари.
Автор: antihuman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6448 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Всеки иска да срещне ,,истинската"" Любов на живота си! Повечето искат да на*бат другия! Всички хора искат да имат много пари или поне до толкова ,колкото да им се оправи живота. Ще опитам да дам отговорите на тези  ,,въпроси"".
   Любовта на живота. Звучи толкова приказно ,красиво даже и истинско , но не е. Няма Любов. Защо ли? Мнението ми за нея е : ,,Любовта е върховно щастие ,а после неописуемо страдание."" Даже и да я има тя е ....... временна. Немога да обичам! Защо ми е като после ще бъда наранен? Не благодаря така ми е по-добре. Сам в ъгъла на стаята и мечтая за много неща , но знаеш ли ,че хората мечтаят за нещо което несъществува или никога няма да го имат. Тъжно нали? Не е. Толкова е истинско да се опиташ да стигнеш звездите ,че и с тях мечтите си! Ракета няма да ти помогне само ще минеш покрай тях-Мечтите си. Слезеш ли от ракетата отиваш надолу към почвата ,че не се знае дали ще оживееш?! Няма да оживееш нали? Няма нищо лошо :) Пак ще се преродиш може би. Какво значи фразата: ,,Толкова много те обичам!"" Колко много можеш да обичаш? Нали знаеш ,че всичко си има граници , : ,, Две неща са безкрайни-човешката глупост и Вселената. За второто не съм съвсем сигурен."" Айнщайн е  познал мили читателю. Незнам какво те кара да вярваш в любовта?!? Тези думи са ми много интересни: ,,Като я/го видя ще ми излети сърцето!"". Дишай не е възможно , от биологична гледна точка на човешката система.
    Секса е нещо красиво. Независимо под каква форма.Доставя удоволствие. Но и той не е най-важното. Напоследък много к*рви извинявай за грозния израс станаха. Но и момчетата са едни ,,бройкаджий"".  Невиждам смисъл от това да си с човек за една нощ. Сигурно е готино ,но я си представи ,че харесваш този човек ,а тя/той не ти обръща внимание. Страдаш нали? Обичаш ,а не те обичат ....... пак тази любов тя те прави толкова нещастен.
      Парите ли са най-важното? Да и не. Парите са целта на всеки човек. Но хората са зли заради тази хартия. Хартия от която зависи живота ти. Смешно ми е :D Хората ли станаха нагли или просто ни е генетично вродено. Още като малки искаме тази кукла онази количка. Разбираш от толкова малък значението на парите ,но буквално се правиш ,че незнаеш какво става. Не си ли тропал с краче когато мама не иска да ти купи шоколадово яйце? Плачеш и само и само да не излагаш мама ,тя ти купува това яйце. А ти се радваш като дете на животно :) Знаеш значението на парите от  4 годишно момиченце/момченце. Но просто си хитричко и се правиш на глупаво детенце където всичко му е толкова чуждо. Най -накрая мога да кажа  една мисъл където всеки  си я казва понякога: ,,Защо живеем?""




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. margarite - Защо?
19.02.2008 22:35
Защо живеем?
цитирай
2. malkotokuche - Заради любовта живеем
19.02.2008 22:38
Заради любовта живеем
цитирай
3. coffeen - заради себе си
19.02.2008 23:30
заради себе си живеем
цитирай
4. ilieva - много си прав, като казваш, че след ...
19.02.2008 23:34
много си прав, като казваш, че след неописуемото щастие, което те връхлита,когато си влюбен, идва и неописуемата болка... и понякога тази болка е много по-силна и трайна от щастието,което изпитваш като влюбен :)
цитирай
5. анонимен - всеки е егоист
19.02.2008 23:38
всеки иска и му харесва да бъде обичан, но като стане дума той да дарява любов вс се променя.
парите винаги развалят хората!
цитирай
6. анонимен - да даваш
19.02.2008 23:46
е много лесно, но някои имат проблем с получаването на това, което им даваш. Който се страхува от болката... да не ходи в гората. И защо изобщо някой трябва да го боли като му се провалят очакванията, не може ли да се зарадва на това, което е било и пак ще бъде, ако не с него - с друг някой.
цитирай
7. margarite - ами егоистка съм, ти да не би да не си?????????
20.02.2008 01:14
"Заради любовта живеем" – стига да знаем какво е любов... Когато казвам аз обичам шоколад – аз всъщност казвам че обичам чувството на НАСЛАДА което възниква в мене когато ям шоколад, а не самия шоколад. Когато казвам аз обичам Иван – аз казвам че обичам чувството на удоволствие което той предизвиква в мен, а не самия Иван. Не сме ли смесили чувството за любов с удоволствието?
„...не може ли да се зарадва на това, което е било и пак ще бъде, ако не с него - с друг някой».
Ами не може – и като не мога какво да направя? Аз ли си правя чувствата или те ме сполетяват? И като съм малко по-добре възпитана и знам как не трябва да бъде и как е по-възпитано да бъде...и се вкаменявам – потискам онова което е ‘неправилно” по нечии стандарти и като не се добирам до ПРАВИЛНИТЕ чувства се депресирам тотално. Отгоре, на повърхността – лустрото на благовъзпитаните чувства, а вътре, под тях – БОЛИ. Ти това ми обясни защо е така – а не как трябва да бъде...
цитирай
8. feq - Истинската любов идва,
20.02.2008 04:29
когато сме готови за нея! Да, любовта е чувство, химия. Няма правила, възраст и ограничения. Боли, когато си пренебрегнат и обиден. Когато някой не е бил искрен с теб, когато си повярвал, а не са ти вярвали...Живота не свършва с едно разочарование. Идва ново предизвикателство. Живеем с Вярата, Надеждата и Любовта. Живеем с тях, за да сме по-добри, тогава любовта ще дойде!
цитирай
9. thomas - трагично
20.02.2008 08:09
невероятно неграмотно и с мътна мисъл. кой сложи такова нещо в избрани!? :-)
цитирай
10. lubima - Verno e tova 4e lubovta e bolka!V...
20.02.2008 08:12
Verno e tova 4e lubovta e bolka!Vinagi sled burniq trepet idva golqmoto razo4erovanie!!
цитирай
11. анонимен - thomas
20.02.2008 08:26
Ха ха - "мътна мисъл"! Хареса ми! :)))
Поздрави, mopse
цитирай
12. анонимен - Аман от неграмотни!
20.02.2008 08:40
Хайде научи се да пишеш на български, пък тогава почвай да пишеш! Аман от неграмотни!
цитирай
13. анонимен - бълнуване
20.02.2008 10:21
дори да си на 106 още не си пораснал и нищо не си разбрал от каквото и да е!

Айде, като пораснеш се върни и си прочети писанията...

цитирай
14. stone - направо трогателно наивно
20.02.2008 10:30
да не говорим, че е неграмотно - то децата сега толкова ги учат в училище.
но самите разсъждения за любовта, парите, и смисъла на живота ме хвърлиха в тъча - приятелю, за тези неща хора, по-умни от теб и мен, са написали цели библиотеки книги и пак не са ги разбрали напълно. опитай се да мислиш в не толкова глобален план. пиши си в блога за това както ти се е случило днес, кой те е обидил, и т.н.
Успех!
цитирай
15. kosara2008 - поздравление за
20.02.2008 12:24
постинга...и от контекста му...с усмивка ти казвам една стара, колкото света, мъдрост:))) бай,баби да не те стигне...и да след всяка любов страдаме, но нали и ти за да напишеш този възхитителен постинг си страдал...с пожелание да срещнеш своята обич...и да бъде смях и щастие за теб!
цитирай
16. анонимен - ~
20.02.2008 13:42
Аз нещо не разбрах защо разграничаваш любовта и секса? Тоест съвсем разбрах, но това е мислене на 16-17 годишен човек.. Сеьа не е "упражнение, което влюбените правят", а парите нищо не развалят, ако чувствата са истински :) грешно грешноо!!
цитирай
17. анонимен - ~
20.02.2008 13:43
ааа извинявай, ти си си на 16, ясно защо ги вадиш тия изказвания :))
цитирай
18. antihuman - И така
20.02.2008 15:50
Всеки има си има мнение! Просто незнам защо вярвате в Любовта ,а и от малък съм казал ,че несъществува.
,,Любовта е във въображението на човека.'' Но живеем в демокрация.В училище не ни учат на много неща.
13. анонимен - бълнуване
10:21 дори да си на 106 още не си пораснал и нищо не си разбрал от каквото и да е!
Айде, като пораснеш се върни и си прочети писанията..

И да върна да си прочета писанията нищо няма да промени.Няма да си първия нито последния човек където ще каже мислиш грешно. Вярно ,че несъм голям ,но какво те кара да си мислиш ,че не съм преживял това което ти си преживял примерно за 25-30 години. Ако живееш още в комунистическо време съжелявам. Хората се променят с времето :) Надявам се поне това да разбереш.
П.П. Не се карам на никого.Просто си защитавам позицията :)
цитирай
19. antihuman - Просто си казвам мнението. Имам ...
20.02.2008 16:11
Просто си казвам мнението.Имам правописни грешки.Съжелявам ама не съм безгрешен нали?Че има ли съвършен човек!
цитирай
20. demoniceye - Щом не обичаш
20.02.2008 16:57
За какво живееш? По-добре иди и вземи една пушка приятелю.
цитирай
21. antihuman - ТОВА Е РАЗКАЗ. НЕ СЕ ОТНАСЯ ЗА МЕН ...
20.02.2008 17:37
ТОВА Е РАЗКАЗ. НЕ СЕ ОТНАСЯ ЗА МЕН ПРОСТО СИ КАЗВАМ МНЕНИЕТО ЗА ТОВА КОЕТО НАРИЧАМЕ ЖИВОТ :)
цитирай
22. анонимен - Sonq
20.02.2008 20:06
Vseki si ima sobstveno mnenie i ima pravo da si go kaje.Makar,che za men liubov,sex i pari sa 3 mnogo razlichni ponqtiq i edva li moje da gi sravnqvame.Vqrno e che sashtestvuva "sex za pari" i "liubov po smetka" no vseki sam si izbira nachina na jivot.Kato cqlo napisano e mnogo hubavo,no za men specialno liubovta sashtestvuva.Sex-a si e sex,liubovta si e liubov i parite sa si pari!A vyprosyt "Zashto jiveem" mislq che netrqbva chovek da si go zadava,zashtoto spored men tova e nachin za samosyjalenie! A tova pyk za mytnata misyl i pravopisnite greshki e golqma prostotiq,nqma znachenie na kolko godini e i t.n. Pojelavam ti mn uspeh za napred Viktore!!!
цитирай
23. анонимен - Във всичкото това има много истина
21.02.2008 16:49
Във всичкото това има много истина
цитирай
24. анонимен - Съгласна съм ...
21.02.2008 17:01
М даа , мнението ми за любовта, парите и секса са почти същите като твоите, но също така мисля че трябва да сме повече оптимисти и може би така живота ни ще бъде по хубав ... може и да греша, но малко ми е все натам ... според мен точно ти, който най малко вярваш в любовта, така ще ти завърти някоя главата , че .... хахах :Р
а до това защо живеем, мисля че живеем за да се мъчим хаха ами така си е ... :Р ...
Много ми хареса как си формирал мислите си, допадат ми , аз и посмъртно не бих измислила такова нещо хах ;]
айде успехии ;]
цитирай
25. krassko - А ПИТИЕТО
22.02.2008 12:05
А питието, то къде остана? Май някой го забрави?
А питието определя съзнанието. Хайде сега пак отначало и да помислим за за връзката между нещата.
цитирай
26. ang3l0fd3a7h - Браво
27.02.2008 18:28
Ще започна с това,че съм разочарована от хората,които си изразиха негативното мнение по този грозен начин.Съгласна съм,че всеки има право на мнение.Това момче е изразило своето мнеие по въпроса.Причините са си негови,лични.Дали има любов-не знам.Секса си е секс и няма нищо лошо в него,а парите са нещо необходимо в това време,в което живеем,но не са определящи за мен поне.Иначе мнението е добре представено само дето може да се поспори малко за това,в сохо например...този петък...:P~
цитирай
27. анонимен - ;]
26.03.2008 08:49
moje da ima broikadjii .. ama tva 4e prai6 sex ne zna4i 4e si kurva ;]
kurvite i ku4kite sa momi4eta koito ne obr16tat vnimaniue na nqkogo ;]
цитирай
28. анонимен - zdravei
27.11.2009 12:40
s1m albena za6to taka si sy4ava na min sega li
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antihuman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51635
Постинги: 14
Коментари: 67
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930