Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2008 13:28 - 8 Март
Автор: antihuman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2008 14:14


   8 Март деня на мама и на жените.Казано е ,че на този ден се подаряват цветя  и всичко което може да зарадва жената до нас!А 9 март? Той също е обикновен ден ,но не е празник и не се сещаме да купиме на нашето слънце едно цвете!Станах и излязах.Бях се подготвил.Черен костюм.Вратовръзка и излязах.Минах през цветарския магазин да взема едно цвете.Избрах си 3 рози.Отивам на оговореното място.Тя е там цялата в бяло.Вървя с високо дигната глава и се усмихвам очарователно.
-Здравей-казах аз-Честит празник Мила Моя.-усмихнах се загадъчно.
-Отбиване на номер или по-задължение го правиш?-каза тя.
Стоях като вцепенен.
-Не-отговорих и я целунах по бузата.
-Защо не ми подари вчера цвете?Защо днес?Защото  е 8-ми март.-погледна ме тя с онзи поглед на разочаровано дете.Стана ми гадно ,а даже незнаех как да отговоря на въпроса й.
-Еми не се бях сетил и ...........
-Спри ,не ме лъжи!Защо трябва да е така?Защо се сещате ,че и ние сме хора и ние имаме нужда от малко внимание!
-Мило недей така виж аз ..........-почнах да приказвам ,но уви!
-Заминавай си ,просто се махни за ден ,за два от живота ми.Виж съжелявам немога така.Просто изчезни от очите ми съжелявам!-каза тя с насълзени очи обърна се и замина.
   Нямаше какво да направя и аз си заминах.Мислех си по-пътя нейните думи: ,,Отбиване на номер или по-задължение го правиш?"" Явно е по-задължение ,а не от от стар навик.Защо не се сещаме за любимите си хора ей така да подарим едно цвете  ,в един обикновен ден. Знам ,че мъжете не сме съвършени ,но се пак.Незнам какво да мисля!Мисля след  5 дена да й подаря цвете без причина просто така.Вярно ,че няма да се реванширам за 8-ми март ,но се пак ще опитам.
   Ето днеска сутринта мама ни почерпи , а нито аз  ,нито батко, нито татко се сетихме да купим цвете ,на единствената жена в дома ни.Баща ми каза:,,Купи й цвете по някое време!"" Казах:,,Добре"" ,но си останах с това добре.А й на майка й беше безразлично деня е почнал свърши то.
Нека просто да изненадваме хората до себе си ей така без повод.Нима 5 пъти ще се сещаме за Жената до нас.На рождения й ден, 8-ми март,14-ти февруари ,Коледа и Нова година.От 365 дни само 5?А другите 360 дни ще стоим и ще прошепваме: ,,Обичам те "" само това?

                                         ,,Из  Дневника на едно момче""
                                                                        (В.Молие)
                                              


Тагове:   март,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antihuman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51670
Постинги: 14
Коментари: 67
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930