Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2008 14:39 - Палячото
Автор: antihuman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2008 14:42


   Тишина ...... страх ме е от нея.Гледам към библиотеката с плюшените играчки .Целите в  прах ,гледат ме с едни тъжни очи сякаш ми шептяха: ,, Не ни изоставяй.""  Разглеждам ги една по една.Забелязвам ,че имам много мечета и зайчета ,но уви всички с тъжни очи ,всеки момент сълзите им щяха да паднат по меките им плюшени лапи.Сред цялата тази жестока гледка забелязвам един Палячо. Само той един радостен такъв.Гледам го ,ама и той ме гледа.Някъде към 5 минути го гледам.Признавам се страх ме е  и го гледам със страхопочитание.Несваля поглед от мен ,а аз няма да отсъпя.Какво иска този от мен ?Не стига където е сред плюшените играчки ,че и недоволен ,а и ме зяпа едно подигравателно.Мястото даже не му е там.Разваля целия пейзаж.Ама недоволен.,,Какво искаш да ми кажеш?""-питам го аз.Гледа ме пак с една голяма усмивка.Иска да ме развесели ,но в този палячо има много злоба ,в очите му са вижда.Не ми отговаря ........... ,,Защо мълчиш?Не ме гледай така ,глупава играчка!"" .Пак ме гледа и изведнъж GSM-a ми пада и удара го задейства.Почва да се хили.Стряскам  се. ,,Кво се хилиш?Не стряскай така предупреждавай!Направо ще те убия!!!"" Усещам се ,че той не е жив.То и това ми остана още един да ме нерви.Обръщам се ,но той ме гледа усещам го просто.Никога не сваля очи от мен.Яд ме е ,че не съм като него.Винаги усмихнат няма проблеми ,няма грижи.Вечно радостен.Оф няма ли някаквъв проблем ,несподелена любов ,нещо.Че той няма чуства. Аз ли съм лицемер защото мразя хората да са усмихнати ,искам се да става по моето или просто откачам?Какво ми има ,че ме гледа?Подиграва ли ми се?Прическата ми е добре.Пижамата ми е на луни и звезди.На нея нищо й няма , не е скъсана.Одялото също ми е добре.Възглавницата ми е обикновена.Погалех я ,ама явно не съм заспал на котката ми ,защото неизмяука.Явно просто иска да се дразни с някого.Въпреки това палячото ме дразни.Казвам си утре ще го оставя на таванската .Заспивам.
Събуждам се  сутринта ,обръщам се и палячото ме гледа. Отказвам се да го хвърлям нека да ме гледа.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antihuman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51650
Постинги: 14
Коментари: 67
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930