Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2008 16:38 - Отмъщение
Автор: antihuman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1716 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моя живот се разпада пред лицето ми.Аз стоя и мълча ......... , ето пак настъпи ,онази ,зловеща ,грозна ,противна ,тишина.Това мълчание ,така ме мъчи ,но знам ,че Наказана си Ти.

Мълчание озари стаята! Някак си разбра ,че е поканена.
Всички стояха и гледаха в краката си, само аз опитвах ,да разбера душата си.
Не не ми погнаха ,да преоткрия себе си!
Не ме разбраха ,какво за мен значеше ,тя?
Помогнаха единствено да объркам пътя към сърцето си.
Незнаех какво да правя ,но и не исках да знам.
Честно казано ,отново ме беше страх и срам да не остана сам.
Винаги мразех тишината ,а те я подсилваха.
Подсилваха злобата ми към тях,към нея ,към всички.
Обичах те , а ти душата ми взе курво долна нали?
Къде да я търся тази моята ,,щастлива"" душа?
В теб не е ! Би умряла в твойте ръце.В Ада ,при мъртвите души?
Не искам публика в тези няколко дни!
Искам да я върнеш!Да ми подадеш душата ми ,онази светлина ,онзи лъч за когото живея!Без нея съм нищо.
Помни ще загубиш Кучко!
Хванах те.Ще те захвърля в нищото.
Там някъде сама ,ще плачеш момиче ,ама докога?
Смърта ти е неизбежна ,мило!Потопи се Ти ,в спомените наши Красиви.
Обърнах се за миг ,а ти беше изчезнала.В блатото потъна ,умря.
Мило ,разбрали какво е съдба?
Моя живот се разпада пред лицето ми.Аз стоя и мълча ......... , ето пак настъпи ,онази ,зловеща ,грозна ,противна ,тишина.Това мълчание ,така ме мъчи ,но знам ,че Наказана си Ти.


Тагове:   отмъщение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - easy buddy.jivota e gotin.
22.04.2008 17:11
easy buddy.jivota e gotin.
цитирай
2. blackie - ...
22.04.2008 19:00
всеки гледа от своята камбанария дали е готин или не....
цитирай
3. анонимен - Много силно !
22.04.2008 20:18
Като опустошителен тайфун !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antihuman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51647
Постинги: 14
Коментари: 67
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930