Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2008 04:45 - Мариела
Автор: antihuman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 962 Коментари: 0 Гласове:
0




,,Мариела!’’-името ти пак изричам на сън.

Пак сънувам теб ,цялата си бяло ти до мен.

Ангел прекрасен на сън ми се появи

,но в реалността го изгубих аз.

 

Какъв глупак съм ! –крещя и плача

,но ти не се обръщаш ,моя Мариела.Защо?

Обичам те , загубих те ,знам

,но аз не заслужавам ли втори шанс?

 

Гордостта ти пречи принцесо.

Колко остави без сърца ,а аз ли съм поредния?

Не отговаряш мила.Стойш и ме гледаш

,със студен поглед като безчуствен студен айсберг.

 

Аз знам Мариела ,знам ,че някъде там има сърце

,което се опитва да излезе от оковите на леда.

Знам ,че в очите ти ,някъде дълбоко има сълзи които

,ти държиш като затворници мила.Защо?

 

Правиш се на студена ,искаш да страдам!Успя!!!

Обичаш ме още ,аз знам това.

Желаеш ме още ,аз знам и това.

Какво правиш аз незнам това ,но и ти незнаеш нали така?

 

Но знаеш ли принцесо ,ще дойде ден в който

ще усетиш ,че си сгрешила.Ще искаш да се върна

,но аз ще съм далеч..Ще викаш: ,,Върни се!!!’’

, но мила Мариела , мен няма да ме има ,ще е късно .... Мариела.



Тагове:   Мариела,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antihuman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51675
Постинги: 14
Коментари: 67
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930